Ge en man fria händer och du har dom snart över hela dig...

Citat av Mae West.








fredag 15 mars 2013

Tidig start på dagen!

Klev upp strax efter fyra idag för att skjutsa Ebba och två kompisar till tågstationen. Tanken med deras Stockholmsresa var en konsert med Lil Wayne men den blev uppskjuten till hösten. Lite märkligt att man bara kan skjuta på en konsert så där men det kan jag ju inte göra något åt.
Hur som haver så har dom ju beställt tågbiljetter så till Stockholm åker dom ändå.
Fortfarande har kylan ett grepp om oss fastän halva mars är passerat.
Minus 16 grader var det när jag skjutsade flickorna.

Jag styr kosan mot Liden idag för att vara med på pimpeltävling imorgon.

Detta gör att vi måste lämna bort katten så henne skjutsade jag till Mariana och Peter igår. Hon har aldrig varit hos någon annan sen hon kom till oss från stallet i höstas så hoppas att det går bra.

Kan ju nämna redan nu att även jag har inplanerat en konsert i år. 20 juli så ska jag se Robbie Williams på Ullevi.




Har även planer på att besöka urkult första helgen i augusti men jag har inte köpt några biljetter än.



Inga kommentarer: