Ge en man fria händer och du har dom snart över hela dig...

Citat av Mae West.








lördag 12 september 2009

Dålig bloggare...

är vad jag är. Det har inte blivit mycket skrivit på den sista tiden. Ofta går jag och funderar ut vad jag ska skriva men när jag väl sätter mig och ska skriva känns det som om att det skulle nog inte bli så bra.
Hösten är i antågande och jag för min del tycker väldigt mycket om hösten. Jag lärde mej att uppskatta hösten under de åren som jag har varit hemma och varit mammaledig för då var jag ju mycket ute och gick med vagnen.
Nu när jag jobbar dagtid så hinner jag inte vara ute så mycket på dagarna men fortfarande är det ju ljust under mina morgonpromenader men jag gruvar men för mörkret.
Hur än det är så har ju vardagslivet kommit igång efter sommaren och jag har kommit igång bra med träningen igen. I höst har jag bestämt mej för att gå mer på yoga för det tycker jag om. En yogaform som jag provade i våras för första gången är bikramyoga, då man gör 26 ställningar i 40 gradig värme, och jag tycker att den är jättebra. Många tycker ju att poweryoga kan bli segt men det blir det aldrig på bikram.
Nu ska jag snart få besök av en kompis och hennes dotter och då ska vi äta spagetti carbonara på sidfläsk och till efterrätt blir det pannacotta med bär.

Inga kommentarer: