Ge en man fria händer och du har dom snart över hela dig...

Citat av Mae West.








tisdag 2 juli 2013

Är ingen och kommer nog aldrig att bli...

...någon bloggare. Senaste inlägget var vid dacksjötjärnspimpeln och jag har hunnit med massor av saker men inte skrivit som syns.
Har i allafall börjat att ta mc-kort och även köpt en motorcykel. Har även inhandlat ett skinnställ så faktiskt det enda som fattas nu är någon eller några att köra med.

Har haft en period nu av mycket jobb men snart är det semester.
Såg fram mot fyra veckors semester under andra perioden i år men så kom kommunen med ett sommaravtal vilket innebär att jag flyttar på två av dessa veckor och får lite pengar för det. Tar då dessa semesterveckor i september istället och då planerar jag att åka till Mallis.

Snart ett år har gått sedan min skilsmässa och och mycket har hänt.
Innan jag skildes började jag att umgås med en tjej som efter min skilsmässa har fått en stor plats i mitt liv.
Att hon dessutom är tillsammans med en av mina paralellklasskompisar har nog gjort det hela ännu mer speciellt. Vi umgås ofta och hennes två barn har kommit mig mycket nära.
Även hon har lämnat Liden och flyttat ihop med mannen i sitt liv men Liden finns kvar.
Måste avsluta detta inlägg med en så fin blomma som jag fick av en vän som faktiskt är en vän och ingen kärleksrelation. Nu är ju förvisso alla relationer till vänner också en form av kärlek men.
Får se när nästa inlägg kommer, vad vet man kanske kommer det ett redan i eftermiddag!


Inga kommentarer: